Як вибрати підставку для клавішних інструментів в студію?

  • 10 серпня 2020 17:42:17
  • Відгуків: 0
  • Переглядів: 791
  • 0

Стенд під клавішні інструменти в студії може мати найрізноманітніші форми. Це залежить від того, чого ми чекаємо від стенду. Існують різні типи підставок, такі як «X», подвійні «X», «Z», лавки або багатоповерхові.

Взагалі, є два основних критерії, за якими зазвичай вибирають стенди. Один з них - це питання про те, чи потрібно розгойдувати підставку чи ні (кожна підходить для різного типу клавіатури і програвача). Друге питання - скільки інструментів повинна вмістити підставка.

Як вибрати підставку для клавішних інструментів в студію? Що стосується першого питання, то є, чи повинна підставка гойдатися: зокрема, класичні піаністи явно ненавидять, якщо підставка розгойдується, нехай навіть незначно. Вони звикли від акустичних піаніно до ідеально міцної підгонці клавіатури в цілому, і навіть легкий помах змушує їх нервувати, вони бояться, що інструмент впаде, це впливає на їхню психіку, у них немає точних натискань клавіш, і все це негативно позначається на їх інтерпретаційних здібностях . Якщо ви піаніст або очікуєте, що піаністи будуть записуватися у вашій студії, я настійно рекомендую вибрати самі стійкі стійки з можливих. В цілому лавки одні з найбільш стійких. Зазвичай цей тип інструменту має можливість встановлювати відстань між окремими ніжками. Це дозволяє створити дійсно стійку стійку навіть для великих інструментів з молоточкової клавіатурою і, наприклад, іншими елементами управління (колесами модуляції або джойстиком, кнопками, управлінням стрічкою і т. Д.) На додаток до клавіатури. В цілому можу порекомендувати максимально міцну підставку на той випадок, коли буде інструмент з ударним механізмом. Навіть якщо піаніст не грає на такому інструменті, музикант завжди очікує певну стабільність під таким важким інструментом.

Лавки зазвичай також дозволяють регулювати їх висоту, що дуже практично і зручно. З іншого боку, кращий варіант - якісне крісло для підставки, за допомогою якого кожен виконавець регулює висоту в міру необхідності.

Стенди настільного типу зазвичай дозволяють прикріпити додаткові насадки, на які можна розмістити інші інструменти. Ці насадки зазвичай вже мають іншу конструкцію, тому інструменти на них вже трохи розгойдуються. Я вважаю це хорошим варіантом, якщо вам потрібно розмістити більше інструментів на одній стійці, особливо якщо це один інструмент з ударним механізмом, а інший - з синтезаторної клавіатурою.

Деякі трибуни можуть бути побудовані на колесах, що полегшує їх переміщення по студії. Однак я рекомендую перевірити, чи можна надійно заблокувати колеса, щоб інструменти не рухалися під вашими руками. При цьому необхідно задуматися про те, чи дійсно мобільність клавіатур після навчання так важлива і чи не буде їй ще істотно заважати кабелі. Особисто я віддаю перевагу фіксоване місце.

Другим фіксованим, нерухомим варіантом може бути стійка типу "Z". На відміну від стійок «X», цей «Z» можна побачити збоку, а не спереду. Однак навіть стійки типу "Z" іноді трохи розгойдуються в напрямку від гравця до гравця. Вони також не пропонують можливості регулювання відстані між ніжками, тому з великими клавіатурами вони можуть стати менш стійкими в напрямку зліва направо. Загалом, я б рекомендував ці стійки більше для більш легких інструментів з безударной механікою. В цьому випадку, навпаки, ці інструменти зазвичай виробляють дуже тверде і стабільне враження.

Стійки типу «X» зазвичай і охоче використовуються класичними синтезаторами, особливо тими, хто часто грає живцем на сцені. Величезною перевагою цих стендів є, перш за все, можливість легкого монтажу і, отже, транспортування. Ось чому вони так часто використовуються для живих виступів, і тому багато музикантів до них звикли. Однак ці стійки не забезпечують особливої стійкості. Подвійні «Х» логічно значно стабільніші, ніж поодинокі, особливо в напрямку від гравця і до гравця. Через їх меншою стійкості легші і маленькі клавіатури зазвичай розміщуються на стійках «X». Також можна відрегулювати висоту підставки, щоб їх можна було використовувати для гри сидячи і стоячи. Однак при збільшенні висоти стійки зазвичай стають більш вузькими і стають ще менш стійкими. До стійок типу «Х» також виробляються різні насадки для інших інструментів.

Останній вид стендів - це багатоповерхові стійки, так звані «павуки». Такі стенди зазвичай мають від двох до трьох поверхів. Їх стійкість вище, ніж у стійок типу «Х», але вони теж трохи розгойдуються. Ці типи стійок також використовуються для живих виступів, оскільки вони зазвичай також спрощують зборку і розбирання. Висота кожного поверху зазвичай вибирається. Основною перевагою цих стендів є можливість розміщення більшої кількості інструментів на одній стійці з відносно високою стабільністю. Однак необхідно стежити за максимальною вантажопідйомністю стенду і загальною вагою всіх покладених інструментів, а також існують спеціальні стійки, адаптовані під певні моделі.

 
Залишити відгук ↓
 
Відгуків ще не було.