Акустичний поролон, як оптимальний варіант для облаштування call-центру

  • 31 жовтня 2020 00:31:08
  • Відгуків: 0
  • Переглядів: 1206
  • 0

Найчастіше, Call-центри представляють собою офіси, що мають відкриту планування. Таким чином, можна не тільки заощадити вільний простір, але і дати можливість співробітникам спілкуватися між собою і швидко вирішувати робочі питання, а керівники можуть контролювати коректне виконання роботи. Отже, для того щоб організувати колл-центр з так званим «відкритим простором», необхідно правильно підійти до обладнання приміщення.

Call-центри мають підвищений рівень шуму, тому потрібно подбати про те, щоб усунути всі акустичні ефекти. В асортименті нашого інтернет-магазину ви зможете придбати акустичний поролон для облаштування колл-центру, і безліч інших звукоізоляційних матеріалів за цінами, які вас приємно здивують.

Високий рівень шуму в Call-центрах неприпустимий

Ні для кого не стане новиною те, що забруднення шуму зменшує працездатність співробітників і навіть може викликати різні захворювання. Крім того, в call-центрі спілкуються з клієнтами, через що може порушуватися конфіденційність діалогу, тому важливо подбати про якісну звукоізоляції. Навряд чи, якого-небудь клієнтові сподобається, щоб він під час спілкування з оператором чув інші діалоги, які заважали б йому сконцентруватися на своїй проблеми і її рішення. Крім того, експертами було доведено, що практично 50% працівників call-центру вказали на те, що найбільш дратівливим фактором під час робочого дня є розмови їхніх колег з клієнтами, які відволікають.

Більше 20 хвилин робочого часу, кожен співробітник витрачає на те, що відволікається на сторонні звуки, які заважають йому повноцінно працювати. Якщо ви хочете оптимізувати роботу свого колл-центру і створити своїм співробітникам комфортні умови праці, то потрібно обладнати офіс акустичним поролоном, який без проблем вирішить цю задачу.

Вибір і покупка акустичного поролону

Ми співпрацюємо тільки з перевіреними і надійними виробниками акустичних і звукоізоляційних матеріалів, тому можемо запропонувати своїм клієнтам широке розмаїття товарів за цінами виробника. У нас ви без проблем зможете знайти все необхідне для створення відповідної акустики в call-центрі, а також зможете отримати безкоштовну консультацію по всіх питаннях. Подбайте про комфорт своїх співробітників, і ви самі не помітите того, наскільки швидко збільшується їх працездатність.

 
Залишити відгук ↓
 
Відгуків ще не було.