Робота в колл центрі має на увазі наявність зайвого стороннього шуму. Це природним чином може перешкодити як безпосередньо працівникам, розташованим недалеко один від одного, так і клієнтам, що знаходяться на іншому кінці дроту. У цьому випадку на допомогу можуть прийти настільні акустичні перегородки для колл центрів. Вони дозволяють знизити сторонній шум при спілкуванні співробітників з клієнтами, а також підвищити ефективність їх роботи і комфорт.
Всі акустичні перегородки діляться на дві великі категорії - стаціонарні та мобільні. Стаціонарні перегородки встановлюються на підлозі і ділять приміщення на кілька розділених один від одного приміщень-кабінок. Однак установка стаціонарних акустичних перегородок - це достатня витратний захід, як з фінансової точки зору, так і з точки зору трудовитрат. Тим більше що більшість сучасних колл центрів знаходяться в орендованих приміщеннях. Ще одним недоліком стаціонарних акустичних перегородок є те, що вони займають таке дороге простір.
Замість цього в подібних закладах встановлюють настільні акустичні перегородки для колл центрів. Такі перегородки виконані в самих різних виконаннях - у вигляді підлогових ширм, підвісних або настільних екранів з полімеру, гіпсокартону, оргскла, полікарбонату, МДФ, ДСП і інших матеріалів. Їх основна перевага полягає в мобільності. Настільні акустичні перегородки для колл центрів можна без праці перемістити в будь-який зручний місце, і при цьому вони будуть відмінно виконувати свої функції.
Одними з найпопулярніших мобільних акустичних перегородок є перегородки, виконані з пресованих поліамідних волокон, всередині яких знаходиться акустичний поролон. Вони володіють найбільшим коефіцієнтом звукопоглинання. Крім цього, такі перегородки не займають багато місця, і забезпечують комфорт всім працівникам колл центру, які безпосередньо спілкуються з клієнтами.
Переваги використання настільних акустичних перегородок для колл центрів: